♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



Luahan rasa haty~
Friday, December 30, 2011• Heartbeat {0}
ASSALAMUALAIKUM..

lame x update nie..farah agak busy skit lately nie..yela..skol pun dh nk buka..
that why lha busy skit..

ok..ap nk cte at cni ek..
apa korng wt sepanjang cuti nie?

farah byk abeh kn mase at umh je..
but cuti nie farah jumpe buah aty..
for the first time..
so excited !!!

dye ad depan farah !!!!
 farah harap dye pun ase ap farah ase time tu...

amer i in love wif you sayang !

Andai kau dapat melihat hatiku 

Andai saja kau dapat membaca fikiranku 
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, 
Menghiasi hari-hariku 
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku 
Cintailah aku dengan kesungguhanmu 
 Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I
 Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!
 Hello..
Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!


. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !
 I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?
H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang


Luahan Cinta Ibarat Kentut.. Big Grin
ditahan sakit… dilepas malu… dah keluar..fuhhh! Lega!!!


 Jika kau hidup sehingga 100 tahun.. aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..
. Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau..
1..
2..
3….
4..
Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku…
Tekan lagi kalau masih rindu..
Lagi…
Lagi…
Masih tekan lagi???
Nampak sangat rindu…
Aku juga sedang merinduim.. BlushHeart


. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku.
. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau!
. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi!
. Aku terasa sesuatu dihatiku.. ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU!
. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya.