♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



accident ! ko ada ?
Monday, January 23, 2012• Heartbeat {0}
   ASSALAMUALAIKUM ~
pada tanggal 20 january 2012..
farah accident pada pukul 2.55 petang..
yes farah ngaku farah salah..
abeh luka sana sini..
kurang dah duet hantaran.. hahahahahahahahahhahahahahahaha...
sedih..
(xpanjang coz xtw nk tulis ap n xtw nk ckp ap )