♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



Rant on Lagu Cinta
Thursday, June 21, 2012• Heartbeat {1}
assalamualaikum dan salam sayang to viewer !

kali nie farah nak share something ngan korang sumer .

" Hari tu ada lha housemate aku pasang radio Malaysia , pas tu ada sesetengah lagu tu macam . . . . . ttttuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttt . .
aku sampai kena berhenti buat keja supaya otak aku nie boleh hadam apa maksud di sebalik lirik-lirik lagu nie . aku pun taw lha kan sama ada aku nie slow atau lirik-lirik tu memang mengarut .
yang pertama lagu KRU iaitu TIGA KATA . * Korang dengar lha lagu tu sendiri k * .
Habes je lagu tu 40 buah lagu lepas tu sssseeeeeeemmmmmuuuuuuuaaaaaaaaa cakap pasal cinta . Aku tak part mana yang dikata jarang disebut and jarang didengar .

"yang kedua lagu BERDUA BERSATU by FORTEEN . * Korang dengar lha lagu tu sendiri k * .
lagu nie nak tunjuk yang laki nie sanggup buat apa saja lha demi cinta dia . tapi  . . . . . .
Sebenaq nya ada beza antara PENGORBANAN dengan KEBODOHAN . Seriouslly !!!"

"lagu seterusnya TERASA DI SYURGA by SOFAZR . * Korang dengar lha part orus tu * .
'Hidup ini terasa di syurga  . . .Tak sabar menanti hari esok . . . Umpama mawar yang sedang mekar . .'
apa kaitan mawar dengan hari esok ? aku tak paham simili atau hiperbola mawar dengan hari esok . Ok lha mungkin mawar tu nak menggambar kan keindahan syurga kot . 
*so korang cepat-cepat pegi tengok bunga mawar at rumah korang . cantik tak . ada macam syurga ? *


Lagu Melayu ooohhhh please that why we only listen to english song !
Padahal lagu English pun sama je . Sila dengar lagu Grenade by Bruno Mars and paham lirik lagu tu .
"the last one is my favourite . Lelaki Seperti Aku by Alif Satar .
ooo baby baby jangan kau marah . . sebab ku tolak .. ku tahu kamu cantik ku percaya kau baik ku yakin pasti ada lelaki yang tertarik . .
Tadi hang kata hang tak mau kat dia . hang suruh dia cari laki lain , tapi awat hang panggil dia BABY !

* via Mat Luthfi's Video too *