♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



Bicara Hati
Monday, July 23, 2012• Heartbeat {0}
Assalamualaikum dan Salam Sayang to all follower farah .

Bulan puasa dah menjelma . kita banyak-banyak lha beribadah ye kawan-kawan semua .
Alhamdullilah . Farah maseh lagi di beri peluang oleh ALLAH s.w.t untuk menunaikan ibadat puasa pada usia 19 tahun ini .
Tahun ini juga merupakan tahun paling mencabar buat fara . pelbagai dugaan yang farah perlu tempuhi . pelbagai ujian yang farah perlu hadapi . Semoga ALLAH beri kan kekuatan untuk farah hadapi semua ini . Yang baek datang dari-Nya . dan yang buruk datang dari diri farah sendiri .
Farah bersyukur kerana di kurniakan sahabat sebaek mereka . dan juga si dia yang banyak membantu dan beri sokongan tak henti-henti . terima kaseh sayang !
Farah tahu farah tak sempurna untuk dea . tapi dea terima farah seadanya .
Alhamdulillah .
couse you're amazing ! just the way you are !
 I . L . Y . S . M sayang !!!!!
Bulan nie Farah cuba jadi yang terbaek di mata semua !
dan kepada hang wahai Encik . . . jangan kerana kesilapan kecil yang pernah aku buat . telah menyebabkan hang fikir aku nie teruk sangat . tak semua manusia sempurna wahai kawan .
I know about you and you know about me . past is past lha .
kita jadi kan hari ini lebeh baek dari hari yang semalam .

Ramai yang akan fikir farah nie teruk . tapi perasaan sayang dan chenta yang di kurniakan oleh Allah s.w.t tak akan kira sama ada perasaan tu di tujukan kepada sesiapa pun . even orang tu adalah hak orang lain . Farah dah cuba elak dari terus sayang kan dea . tapi semakin hari farah cuba semakin bertambah sayang farah kat dea . maaf kan farah sayang . farah cuba jadi yang terbaek untuk dea . farah nak jadi kenangan terindah untuk dea . farah harap hanya maut dapat pisahkan kami . Jodoh pertemuan semua di tentukn oleh ALLAH s.w.t . Pertemuan kami berdua telah di tentukan oleh-Nya . harap perpisahan kami juga telah ditentukan oleh-Nya juga bukan disebabkan oleh orang laen yang dengki atau iri hati tengok farah dan dea bahagia .