♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



Masa Lalu ku .
Friday, November 30, 2012• Heartbeat {0}

Buka diari lama .
aku rindu masa lalu sebenar nya . tapi life must go on kan . aku hamba allah yang tak sempurna , tiada siapa pun di atas muka bumi Allah s.w.t ini yang sempurna . kita kena perbaiki diri kita tuk jadi lebih baek bukan . aku bercakap bukan untuk menasihat kalian semua tetapi tuk diri aku juga . diri sendiri . Bak pepatah sahabat aku . Bantu diri sendiri dahalu sebelum bantu orang lain . aku nak nampak sempurna pada semua orang . mungkin cara aku salah . aku tak nafikan . aku ingin kecapi kebahagiaan yang aku idam kan , namun tak semua yang kita nak kita akan dapat kan . malah benda yang paling kita mahukan itu lah yang kita takkan dapat bukan . Allah maha mengetahui , jadi Dia lebih arif tentang semua nya . Aku mohon aku akan dapat kecapi kebahagiaan yang aku mahu suatu masa nanti . Amin . 


Farah sayang onwer baju nie .

Awak terima kaseh sebab hadir dalam hidup saya . Saya minta maaf saya bukan wanita yang sempurna yang awak idamkan . Namun saya mencuba tuk jadi yang terbaek untuk awak . saya mohon jangan sama kan saya dengan yang lain atau Masa Lalu awak . Plisss . I cant stand anymore dear . Perhubungan antara kita yang terjalin dengan tidak sengaja merupa kan satu hubungan yang agak unit , tapi agak memeritkan , umpama bergantung tak bertali . Ke langit tidak ke bumi pun tidak . Jika hubungan ini makin serius , saya mohon satu jawapan dari awak sama ada terus kan atau tidak . terlalu banyak dugaan dalam hubugan ini . saya tak sanggup nak buat awak menangis di sebab kan saya . Maafkan saya sebab perangai saya . Maafkan saya , saya sudah mencuba tuk berubah . Terima kasih untuk peluang yang awak bagi selama ini . saya sayang kan awak sangat-II . saya mahu awak tahu itu .

awak . . awak nak tahu tak kenapa bumi ini berputar tanpa henti ? sebab mereka tak mahu saya berhenti mencintai dan menyayangi awak . awak yang ungkap kan ucapan indah ini . saya harap awak pegang dengan kata-II awak . . harap sangat .

farah sayang si dia !