♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



I Quit .
Sunday, January 13, 2013• Heartbeat {0}
 Assalamualaikum dan salam sayang semua .
Post ny farah just suka-ii jer nak tulis , just nak share apa yang farah rasa sekarang . Nak tahu rasa apa ?
ny ha punya rasa , sakit hati\geram\tekanan\sedih\lonely 


dan sewaktu dengan nya yang penting tade lansung rasa happy\bahagia\gumbira\gila-ii macam dulu , nak tahu kenapa ? Macam nak rasa happy\bahagia semua tu dha kalau orang yang kita harapkan bole bagi kita kebahagiaan dha hilang .
Ada satu post tu at Facebook farah baca , yang girl ny tulis untuk BF dia . ''Dear awak , awak ingat senang nak sayang seseorang kalau sebelum ny penah terluka ? teramat lha susah kalau awak nak tahu , Awak patut bersyukur sebab saya dha sayang awak sangat-ii' , saya harap awak tak kecewakan saya dan kesian kan saya yang dha sayang awak ny . '' . lebey kurang macam tu lha post minah tu . Tapi the point is farah nak cakap yang farah dha penat nak sayang orang sebab endding dia farah tak happy . Hello every girl on this world want long last relay , why until now tade boy yang faham . korang faham tak second change tu wujud ! Faham tak !!
Farah fikir yang farah dengan dia akan jadi the cutest couple in the Bagan Serai , but its just dream , and always be a dreamm ... And I always dreamingggg . .

Yes farah mengaku yang farah bukan perempuan yang sempurna , yang baik , yang cantik , yang comel , yang cun , yang awesome , yang itu , yang ini , tapi yang pasti farah ada benda yang ada pada semua perempuan yang  sempurna , yang baik , yang cantik , yang comel , yang cun , yang awesome , yang itu , yang ini iaitu HATI dan PERASAAN . why ? ada ke perempuan yang tade , dan farah yakin lelaki pun ada benda yang sama kay !

Kau , kau kenapa kau buat macam ny ea ? keputusan kau , tindakan kau , semua tu tergantung , kau tak pernah nak end up relay kita , Yes ! we're FRIEND ! but macam nak berkawan kalau perasaan tu lebih dari seorang kawan , kau pernah cakap , '' kita mudah untuk merasa tapi tak semestinya memiliki kan '' , Dalam bab bermadah pujangga ny serah kat kau , bukan aku nak kutuk or apa , tapi ini yang aku rasa , kau tahu tak aku tade tempat nak luah kan perasaa ny . BFF always sibuk . mama plak tak suka bila aku bercerita bout lelaki . hm . and aku pulak tade kakak or adik perempuan . Dulu aku ada kau , tapi sekarang  . . All gone !
Hm , aku sayang kau , until now . aku nak je berkawan macam biasa dengan kau , tapi kau layan aku macam strangers , bukan aku tak tahu kau hidden aku dari all post-ii kau , Chat ? pernah kau balas ? Call ? Pernah kau jawab ? Text ? Pernah kau reply .
Tade pun . Ni cara kau nak aku benci kau ke apa ? Weyh dha besar kan , taley slow talk ke ? Ke kau memang dha tanak cakap dengan aku ?? Kau tahu tak apa yang aku tweet apa yang aku post semua tu tentang kau !! Kau tahu sebab apa ? aku nak kau tahu apa yang aku rasa . tapi sayang kau tak pernah tahu . Ny mata ny ! dha tade air mata nak keluar tiap kali aku tengok kau gelak\senyum\ketawa dan lain-ii sebab di sebalik kau ketawa tu semua bukan aku yang penyababnya , orang lain ! hm Why ? Why ? Why ?

#Quote - ''Makin kita nak lupakan someone tu,makin kita teringat dekat dia.Jangan paksa untuk lupakan.Biarkan dia pergi sendiri,walaupun hati sakit. '' Yes aku mengaku yang aku cuba lupa kan kau , tapi bak kata quote ny , jangan paksa untuk lupakan , biarkan dia pergi dengan sendiri . Tapi bila ???? Aku dha taley hidup macam ny . I'm 20 year old girl ! Dha besar . budak perempuan umor macam aku pun dha ada anak . Takkan aku asek nak dikecewakan .
What ? Cari pengganti ? Ingat hati aku ny apa ? Baju\seluar\tudung nak tukar hari-ii ??
Lepas putus ngan Ex dulu aku single sampai sekarang , pas tu aku jumpa kau . Kira pi kira mai , dha 6 bulan aku single . dalam 6 bulan tu aku kenal kau , Aku ada kau , aku sayang kau , even kita tak pernah nak declear apa-ii relay tapi aku happy kau jaga aku . Tapi sekarang . .

#MOVE ON . Ini part paling aku sakit nak buat . Kau tak rasa sebab kau tak pernah move on dari hidup sesiapa sebab kau pernah cakap perempuan selalu tingglkan kau . Bukan kau tinggalkan diaorang . Aku pun tak faham kekadang , Dalam relay kita ny sapa tinggalkan sapa , kau atau aku ?

Bila aku rasa mcm dah give up dgn kau , aku mesti baca text sweet yg kau bagi dkt aku , sbb tu boleh kuatkan semangat aku balik :') dan dengar lagu kau .

#BukanSenang nak tinggalkan org yg kita sayang . tapi We Are Never Ever Getting Back Together T_T
Kekadang bila ingat balik kisah kita , Lawak pun ada , buat aku tersenyum bila di kenang :) senyum dan air mata , kau tahu tu senyum apa ? senyum PALSU !

Aku nak tahu sangat sapa sekarang yang ada dalam hati kau . Aku harap perempuan tu tak macam aku yang tak hargai aku .
Opss lupa lak nak cerita perangai aku sepanjang relay dengan kau . Yes aku lha perempuan paling degil yang kau kena hadap , but its the fact . Aku nak jadi diri aku sendiri supaya kau terima aku seadanya , tapi ternyata its a Fail ! . Hahaha . Kau taley terima aku dengan perangai aku macam ny , Buat ikut suka . Kau tahu kenapa ? Kita kan just '' BFF '' . Kau cakap aku bebas buat apa saja , tapi sebalik nya kau sakit dengan perangai aku . Kau tahu tak being a Fakers ny sesuatu yang menyakitkan . Kau tahu tak ? Kau berpura-ii yang kau tak kisah padahal . . kau . . Hm , sendiri rasa kan . Tapi sekarang , aku plak yang sakit hati tengok kau happy dengan perempuan lain !
Dulu kau cakap kat yang aku yang kau selalu fikirkan aku , jangan ingat yang kau tak pernah fikirkan aku , tapi sekarang sudah terang lagi berspotlight yang kau tak fikirkan aku kan .
Kau susah untuk mecintai kan , Aku harap kau tak cintakan sesiapa pun until kau kahwin dan aku nak kau bercinta selepas nikah . Amin . Lepas master kau nak kahwin kan . Jangan lupa jemput kay .
Aku harap kau doakan untuk aku jugak supaya tak disakiti lagi dan aku harap kau pun tak disakiti lagi oleh kaum aku (Hawa)


Last word : Sayang tak semestinya Couple , Kalau ada Jodoh tak kemana.