♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



Jaga Hati ?
Monday, February 4, 2013• Heartbeat {0}
Assalamualaikum dan salam sayang kepada semua . Farah nak cakap sikit ny , tapi rasa nya bukan sikit kot . Haha . Isu Menjaga Hati . Kadang-kadang apa yang kita buat tak semua orang suka dan kadang-kadang apa yang orang buat pun tak semesti nya kita suka kan . Menjaga hati ny penting tak kira lha hati sapa yang kita nak jaga , ibubapa ke , adik-beradik ke , kawan-kawan ke , kekasih ke or sapa-sapa je lha dalam dunia ny . Hati ibubapa sudah tentu kita nak jaga kan . Dan orang kedua dalam hidup kita adalah sahabat\teman\kawan yang kita perlu jaga hati mereka . Farah tak nafi kan yang farah pun kadang-kadang tersilap langkah juga sampai tak jaga hati ibubapa or kawan . Kita bukan sempurna nak jaga hati semua orang . Syarat utama untuk jaga hati semua adalah " Jangan menipu " . Kalau kita menipu untuk menjaga hati orang tu sebenarnya salah . Berterus terang lebih baik bukan ?
Apa akan jadi kalau tetiba orang yang sayang kat kita dapat tahu kebenaran yang sebenar , bukan saja orang tu sakit hati dengan kita malah diri kita juga kan ?
Quote : Biar kan seseorang itu menangis disebabkan berterus terang\kebenaran daripada melihat seseorang itu tersenyum dengan penipuan . Ayat ny bukan farah sorang je yang baca malah berjuta-juta lagi orang kat luar tu yang baca .Macam mana kita nak jaga hati orang kalau menipu ?
Kita takkan kecapi kebahagiaan juga kalau kita menipu . Dan mama salau pesan orang yang suka menipu ny takkan selamat hidup . Hm .
Gambar di atas tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah arwah .