♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



KEBOSANAN -_-
Saturday, February 23, 2013• Heartbeat {0}
Assalamualaikum semua . Apa macam ada baik ke ? Haa ? Demam ? Yela sekarang ni cuaca tak menentu , kejap hujan kejap panas . Tak kita kena bersyukur sebab tidak dilanda musibah seperti negara-negara at luar sana yang kejap-kejap banjir lha , ribut lha , taufan lha danbagai-bagai lagi . Alhamdulillah . Cepat cakap syukur dan ucap alhamdulillah . Actually aku tulis post sebab taley tido jer sebab tadi aku layan movie Wawa Semput as my bed time story alih-alih terus taley tido . Esok pagi aku tak tahu lah nak bangun pukul berapa ? Haha , sure punya mama aku punya jam loceng akan bunyi pagi esok . Jam loceng tu suara mak aku lah . Hahaha .

Hm , nak story pasal relay aku dengan Adib lha . Biasa  lha adat orang bercinta ada pasang surut . Adib sekarang memang busy sangat-sangat dengan study , prensent and macam-macam lagi lha . Dengan shoot bagai . Aku kena faham . And aku harap dia tak khianati kepercayaan yang aku bagi . Aku sebenarnya tanak kongkong dia teruk sangat . Sebab aku belajar dari masa lalu aku . Dulu aku kongkong sangat pakwe aku sampai dia curang dengan aku . Hm That why lha aku tanak jadi lagi .Aku harap Adib setia dengan aku walaupun kami jauh aku harap kami dekat dihati . Ada hari tu sampai 2 hari tak mesej . Memang 2 hari lha tak mesej sebab aku tak topup . Hahah . Apa ? Adib call ? Dia tak call pun sebab dia sibuk . Tapi chat at Facebook lha . Tak susah . Sebab tu aku taley pisah dengan lappy and modem wifi aku . Haha . Aku rindu sangat dekat dia . Serius aku dengan dia dha tak webcam macam dulu . Yela dia pakai PC . mana nak ada camera . Dia cakap dia ada camera untuk PC tu tapi ntah kemana . Tape aku percaya . Muka baru dia sekarang pun aku tak tengok lagi . Ya Allah rindu sangat aku pada dia . Aku ank jumpa dia , tapi dia tak boleh balik . Aku Faham .
FAHAM , FAHAm ,FAHAM ,FAHAM . huhuhu .

Petang tadi lepak KFC dengan BFF . KFC Parit Buntar lepas balik dari Pasar Malam at tepi sungai tu . Pasar malam tu memang lha besar , tapi sama jer . Ada ke pak cik tu jual baju punya lha mahal . Memang lha baju tu standard butik , tapi tak releven langsung gy jual at pasar malam . Memang tak lha orang nak beli . Tapi kalau ada rezeki pakcik tu ada lha orang beli kan .



Hari nie bosan sangat , tadi aku tuka cover photo FB and header Twitter . 

Gambar ni aku ambik dalam tumblr Adib . Dha lama Adib tak uplaod gambar aku dalam tumblr dia , maybe tade gambar yang sesuai kot .

Hari tu aku lepak dengan Wawa and Ida . Jum tengok gambar je lha . nak story nanti ea .