♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



KERINDUAN ( Zaman Sekolah)
Wednesday, February 27, 2013• Heartbeat {0}
Assalamualaikum ..
 Post kali ny farah nak story sikit about my besties . Tetiba lak rindu at diaorang . Sejak abeh exam STPM hari tu dha jarang kami hang out sesama . Yela ada yang keje . Keje lak bukan dekat . Ada yang dekat tapi cuti tu taley nak bajet . Kekadang dha cuti mesty nak rehat kan .

Oke besties yang pertama is Nur Izzati binti Ismail . Dia ny memang suka buat benda ikut kepala dia jer . Tapi dia memang best . Lawak , suka buat gila-gila , kadang-kadang tak ter control gila nya . Hahahaha . Aku kenal masa first day aku masok daftar Form  6 at SMKAI tu . Mula-mula aku ingat dia ny sombong tapi sekali dha kenal , ase macam tanak balik umah , ase nak lepak je ngan dia . Banyak kenangan manis and pahit aku lalui dengan dia . Kenangan pahit tu tanak cite lah sebab tu suma dha jadi sejarah , aku harap tak mungkin berulang lagi . InsyaAllah . Kenangan manis ? Hahahaha , kenangan manis tu macam-macam . Yang paling aku  ingat sekali time nak gy extra class Sir Kula . Kitaorang ponteng lha . Kitaorang pegi hiking Bukit Larut . Buat gila . Orang hiking dalam pukul 8 pagi macam tu , kami sampai at situ dalam pukul 10 . gagah jugak nak hiking . Padah nya esok pagi pegi sekolah masing-masing kaki sakit . Macam apa lagi bila berjalan .

Ny lha orang nyer . .


 Dalam banyak - banyak gambar kami , ny lha gambar paling sweet penah kami snap . Bukan tade lagi gambar lain , ada jer tapi aku suka gambar ny .

Oke . my next besties is Nur Aqilah binti Azhar . Mak cik ny pandai masak , dalam class aku dia lha chef untuk kami . Macam-macam dia masak . Haritu dia masak kan untuk aku Laksa Mee , Perghhh memang superb ! Sedap . sekarang ny dia dok gila buat kek . Dalam gila dok buat kek , ada gak masyukkk . . Aku kenal dia lepas aku kenal Izzati . Tapi Qyla masuk sekolah lambat sebab dia transfer dari Manjung tu ha.. Dia pindah masuk ke SMKAI . Kenangan dengan Qyla sama je ngan Izzati , sebab kami kemana selalu bertiga .

 Ini lha mak cik saya .



Oke second is Siti Halijah or Katty Pery . Aku pun tak tau macam mana dia bole dapat nickname tu . Aku panggil dia Katy je . Kenal Katy ny lagi lambat sebab dia masuk form 6 hujung tahun sebab dia amek Giat Mara . Nak tanak dia kena abeh kan dulu Kursus dia dekat giat tu . Perangai dia ny pelik sikit . Tapi best . Apa yang pelik tu aku tak tau nak cite macam mana . Hahahah .
 
Ny orang nyerr .



Korang perasan tak yang aku letak gambar semua zaman sekola ? Aku rindu zaman sekola aku dulu . Nak ulang balik dha tak upaya . Langkah seterus nya adalah ke Universiti . InsyaAllah ada rezeki aku . aku akan sampai ke Universiti suatu hari nanti . Amin .

Take a look .





















SEMOGA PERSAHABATAN INI KEKAL SELAMANYA .
AMIN .

sekian ~ T_T