♥ ƒ ɑ ʀ ɑ ɑ ɑ ɑ ɑ
My Soul-ja ♡


Menú ♡
Entry ♡ About ♡
♥ Hello and Welcome my Followers . . I love my mum and my dad .What its mine , its mine . Farah Ain nama fake aku or my real name is Nur Farahin Binti Ahmad Fauzi , Now i'm sweet 20 , Love to write love to read . Anak manja \ Anak Abah \ Anak Mama . Aku sayang apa yang milik aku . Faham ?


Myself ♡

Panctual ♡
Save the date ♡
First Step
Daisypath Friendship tickers
Chatbox Song ♡


Mention me ♡




Find me here ♡



Farah Ain II

Create Your Badge
Creditos!
Template: Gisela ^^
Others:   
All rights reserved ® Farah Ain ♥



Kenapa ?
Sunday, March 24, 2013• Heartbeat {0}
Assalamualaikum semua .
Hurm . Kemana Adib hilang ea ? Aku rindu kan dia . Kenapa aku rasa hubungan nie semakin jauh ?
Ya Allah , aku teramat sayangkan dia . jangan lha Kau biarkan dia jauh dari aku ya Allah . Aku tak pernah bayangkan hidup aku tanpa dia , dan dia pun tak pernah ajar aku hidup tanpa dia . Even a few week nie kami semakin renggang . Aku tak pernah bayang kan hubugngan kami akan jadi macam nie . Aku selalu harap kan hubungan kami indah seperti mana pasangan yang lain . Ya , dia tak pernah menyakitkan hati aku dengan kata-kata dia , tapi perangai dia ? Hurm , Subbahanallah , Hanya Allah je tahu betapa sakit nya hati ini bila terus terusan di abaikan . Aku tak mintak dia selalu ada untuk aku , cukup bertanya khabar bagi aku pun sudah memadai . Aku nak dia kembali seperti dulu , Tapi mungkin hanya angan-angan aku saja kot buat masa ni .

Said his friend for me :

# Cuba cayakan adib. Adib bukannya macam laki lain. Dari sem satu aku kenai adib. Dia memang calon suami. Kalau dia still single lagi, aku akn cari kawan aku untuk dia. You can trust me. aku dah tengok macamana dia dengan ex dia, and i know how your relay gonna be. The way you handle it gonna decide how it will end .

# Trust me kalau fara still mcm ni and you baby sister still act like too much caring bout you, you gonna lose him.So better change everythng. You need to trust him.

# Kuat saja tp still ada prsaan insecure tu pun xdak guna jgak. Kna buang prsaan insecure tuu

# So anything dia buat set mind yg dia buat mcm tu utk kebahagiaan hampa nanti.

# Kalau nanti jd tak seperti dirancang, mungkin Allah ada yg lagi terbaik utk fara. You need to think positive. Everything happen ada hikmahnya

# Kadang kadang apa yg kita nak mungkin xdapat lagi, mcm fara nk dia layan fara yg dia pny. Dia mungkin xnak skrg tp nanti sapa tau. Kan?


Selepas aku conversation aku dengan kawan dia nie buat aku sedar yang tak semua hubungan itu akan indah . Ye memang ini pengalaman pertama aku bercinta seperti ini . Betul-betul buat aku tertekan dan rasa sunyi . Aku cuba biasa kan diri . Aku harap dia tahu yang cuma ada dia seorang je . Sebab aku tak pandai nak curang . Kawan aku dekat twitter cakap senang lha . Ala awak move on je . Ya Allah aku nak rawat luka lama pun belumtentu sembuh ni korang nak aku move on . For your information , Adib is my superhero . Dia yang selamat kan aku time aku tengah down suatu masa dulu . Now aku tanak dia pula punca aku down sekarang . I need him in my life . Tapi kalau aku tade agak-agak dia cari aku tak ? Wey korang rasa dia rindu aku tak ? Oh maigadd !

Hurm . Kawan baik aku pun dha jumpa jodoh dia . Tahniah Lan . Aku doakan hang bahagia . Aku tak pernah bayang kan hang akan ada awek baru wey . Hang kawan baik aku yang aku rasa aku takkan jumpa dha kawan macam hang lepas ni . Ye , hang sorang kawan baik aku yang lain jantina dengan aku . huhu . Dulu hang lha peneman aku , sekarang ni kan hang dha ada awek . Hang jaga awek hang elok-elok . Aku tanak sejarah berulang lagi .

Sebenar nya banyak yang aku nak tulis at sini , tapi since dua tiga hari ni aku nanges , semua story tu keluar melalui air mata aku . And now gone .

Hurmm . Apa aku merapu ni .